Ubattu recinzione di ferruhè cumpostu di materiali di basa è accessori, è a so superficia hè stata sottumessa à parechji prucessi di trattamentu. Pò impedisce efficacemente a pussibilità chì i pezzi di ferru battuto sianu ossidati è allargà a vita di serviziu di a recinzione di ferru.
U materiale di basa di a recinzione di ferru hè fattu d'acciaiu d'alta qualità per via di u prucessu di galvanizazione à caldu. A galvanizazione à caldu consiste à mette l'acciaiu trasfurmatu in una suluzione di zincu à millaie di gradi Celsius per causà una reazione chimica trà u ferru è u zincu. Si generanu u stratu di lega di zincu-ferru è u stratu di zincu puru. In questu modu, l'internu è l'esternu di a recinzione di ferru ponu esse prutetti. Sia in a depressione sia in l'internu di u tubu, u liquidu di zincu pò esse cupertu uniformemente, affinchì a recinzione di ferru possi ottene una prutezzione cumpleta, pittura antiruggine per più di 50 anni, durante i quali ùn hè necessaria alcuna manutenzione.
A superficia di ucancellu di ferru battutohè trattatu cù ionomeri di culore AkzoNobel. Pudete sceglie u culore di a superficia voi stessu. I culori cumunimenti usati sò u biancu latte, u verde erba, u turchinu celu è u rosa chjaru. Dopu chì u culore hè statu pittatu, a superficia hè ancu sottumessa à un prucessu di trattamentu di smaltu per furmà un stratu protettivu permanente nantu à a superficia di a recinzione di ferru. In questu modu, a recinzione di ferru pò avè una bona capacità autopulente, è pò esse pulita è pulita da a pioggia o da u gettu d'acqua.
Data di publicazione: 15 di maghju 2020