1. Galvanizatu
A galvanizzazione hè divisa in elettrogalvanizzazione (galvanizzazione à fretu) è galvanizzazione à caldu. U film densu di carbonatu di zincu basicu furmatu nantu à a superficia di u zincu hè adupratu per ottene u scopu di antiruggine, antierosione è bellu aspettu. A galvanizzazione di u zincu usa u principiu di l'elettrolisi per permette à l'ioni di zincu di aderisce à a superficia di a maglia metallica per furmà un rivestimentu. U cianuru in l'elettrolitu di galvanizzazione hè assai tossicu. A caratteristica di a galvanizzazione hè chì u stratu di zincu hè finu è compactu, è a lucentezza hè forte. A galvanizzazione à caldu hè di mette u materiale da placcà in a soluzione di zincu per a galvanizzazione à caldu à alta temperatura dopu l'antiossidazione, a ricottura è altri trattamenti. U vantaghju di a galvanizzazione à caldu hè chì u stratu di zincu hè cumpletamente cupertu, a durabilità hè più forte è a durata di serviziu di 20-50 anni pò esse mantenuta. Prezzu relativamente altu di l'elettrogalvanizzazione.
2. Immersione
L'impregnazione di plastica generalmente riscalda e parti da impregnare per scioglie a polvere di plastica nantu à a superficia metallica di a maglia di prateria. U tempu di riscaldamentu è a temperatura influenzeranu u spessore di u stratu di plastica. L'impregnazione di plastica pò migliurà a resistenza à l'impermeabilità, à a ruggine è à l'erosione di u pruduttu. U culore rende u pruduttu più bellu è più ornamentale.
3. Spruzzate a plastica
A spruzzatura usa u principiu di l'elettricità statica per fà chì a polvere di plastica s'adsorba nantu à u pruduttu, è dopu si riscalda è si solidifica per ottene u scopu di antierosione di u rivestimentu di u pruduttu. A spruzzatura hè generalmente aduprata in prudutti temporanei. U stratu di plastica hè più finu chè u prucessu di immersione. U vantaghju hè u costu bassu è veloce.
4. Pittura antiruggine
A pittura antiruggine hè relativamente faciule da aduprà, à bassu costu, forte operabilità è scarse prestazioni antiruggine è anticorrosione.
5. Acciaiu rivestitu di rame
L'acciaiu rivestitu di rame hè generalmente fattu per elettrodeposizione è fusione cuntinua. U primu usa u principiu di l'elettrolisi. A maglia di prateria hè à bassu costu è u rivestimentu hè finu. U metudu di fusione cuntinua face chì u rame è u metallu di rivestimentu sianu cumpletamente fusi senza disconnessione.
Data di publicazione: 28 d'aprile 2020